• Seguici nantu à Facebook
  • Seguici nantu à Youtube
  • Seguici nantu à LinkedIn
page_top_back

Cume hè sviluppatu a saldatura laser in fibra manuale Herolaser?

1637916218515840

16 anni di R & D di l'equipaggiu laser è sperienza di pruduzzione, a ricerca di a perfezione estetica, quasi 150 persone squadra di R & D, 150.000 metri quadrati di basa di produzzione, pagatu 3 mesi più per sta nova saldatrice, quasi 1000 bozze di design, pruvatu tuttu. tippi di tecnulugia è mudellu.Infine, a macchina hà travagliatu, cù una testa laser Wobble R & D indipindente, hà fattu u svantaghju di un spaziu troppu chjucu di saldatura laser è ottene una forma di saldatura megliu.

Quantu veloce pò esse saldatura?

Velocità di saldatura veloce, alta efficienza di cunversione elettro-ottica, bassu cunsumu d'energia, 3-10 volte più veloce di a saldatura tradiziunale.

Quantu pò esse risparmiatu?

Funzionamentu simplice, una macchina pò salvà almenu 3 operatori di saldatura un annu, i travagliadori generali ponu esse in postu dopu una breve furmazione.

Quantu hè sicura è ambientale sta saldatrice?
U cambiamentu hè efficace solu quandu a punta di saldatura tocca u metale, è u cambiamentu hè una funzione sensible à a temperatura.

Quantu hè stabile sta saldatrice?

A cucitura di saldatura hè liscia è bella, riducendu u prucessu di macinazione sussegwenti, risparmià tempu è costu.Parti di saldatura senza deformazione, senza cicatrice di saldatura, a saldatura hè assai ferma, a saldatura laser hè pocu consumable è longa vita di travagliu.

Chì materiali pò saldà sta saldatrice?Pò rimpiazzà a saldatura à l'arcu di argon cunvinziunali?
Adupratu per a saldatura di piastra d'acciaio inossidabile, piastra di ferru, piastra galvanizzata è altri materiali metallici, ponu rimpiazzà perfettamente a saldatura tradiziunale à l'arcu d'argon, a saldatura di resistenza è altri prucessi.

Chì industrii seranu aiutati assai da stu saldatore?
Hè largamente utilizatu in prucessi di saldatura cumplessi è irregulari in cucina è bagnu, scale è ascensori, scaffali, forni, guardrail di porta è finestra in acciaio inox, scatula di distribuzione, casa in acciaio inox è altre industrie.


Tempu di post: Apr-12-2022

dumandate u megliu prezzu