• Seguici nantu à Facebook
  • Seguici nantu à Youtube
  • Seguici nantu à LinkedIn
page_top_back

Chì sò i vantaghji di a saldatura laser in l'industria di a fabricazione di batterie?

Chì sò i vantaghji di a saldatura laser in l'industria di a fabricazione di batterie?Cù u sviluppu cuntinuu di a sucetà, a saldatura laser hè largamente usata per a so saldatura precisa è efficace.In l'industria di e batterie di lithium, ci sò parechji prucessi di produzzione per e batterie di lithium ion o packs di batterie.À mezu à elli, parechji prucessi cum'è a saldatura di sigillatura di valvola a prova di esplosione, a saldatura di cunnessione dolce, a saldatura di sigillatura di a batteria, u modulu è a saldatura PACK sò ideali per a saldatura laser.I materiali utilizati per a saldatura di batterie di putenza sò principarmenti ramu puro, aluminium, aluminium, stainless steel, etc. A saldatrice laser hà una larga gamma di materiali applicabili è pò esse saldati.
ghfiuy
Saldatura laser hè sempre statu un prucessu indispensabile in u prucessu di fabricazione di batterie di lithium, è parechji materiali sò largamente usati in saldatura laser, cum'è casings in acciaio inox, casings d'aluminiu, polimeri, etc. tecnulugia di saldatura.Cù u sviluppu cuntinuu di l'industria, esigenze più altu sò posti nantu à l'efficienza è a qualità di a saldatura laser.I laser di fibra prumove a saldatura à alta velocità è ponu ottene u calore bassu à u locu di saldatura.Input è altu tassu di solidificazione per cuntrullà efficacemente i difetti di solidificazione in a saldatura di metalli misti.
A struttura di a bateria di solitu include diversi materiali cum'è l'azzaru, l'aluminiu, u ramu, u nichel, etc. Sti metalli ponu diventà fili è casings, etc. Per quessa, s'ellu hè saldatura trà un materiale o trà parechji materiali, tutte e tecnulugia di saldatura sò pruposte. .Moltu esigenti.U vantaghju tecnicu di a saldatrice laser hè chì pò salda una larga varietà di materiali è pò realizà a saldatura trà e diverse materiali.

A saldatura laser hà una alta densità d'energia, una piccula deformazione di saldatura, è una piccula zona affettata da u calore, chì ponu migliurà efficacemente a precisione di u travagliu.A cucitura di saldatura hè liscia senza impurità, uniforme è densu, è ùn hè micca necessariu un travagliu di macinazione supplementu;in siconda, a macchina di saldatura laser pò esse cuntrullata accurately è focu annantu à u locu.Piccula dimensione, posizionamentu d'alta precisione, è automatizazione faciule cù braccia robotiche, migliurà l'efficienza di saldatura, riducendu l'ore di l'omu è riducendu i costi;in più, quandu laser welding platti magre o fili di diamitru magre, ùn hè micca cusì faciule per esse disturbatu da melting back as arc welding.

L'equipaggiu di fabricazione di batterie di lithium hè generalmente divisu in trè tippi: equipaggiu front-end, equipamentu mid-end è equipamentu back-end.A precisione di l'equipaggiu è u livellu d'automatizazione affettanu direttamente l'efficienza di a produzzione è a coerenza di i prudutti.Cum'è una alternativa à a tecnulugia di saldatura tradiziunale, a tecnulugia di saldatura laser hè stata largamente usata in l'equipaggiu di fabricazione di batterie di lithium.

A tecnulugia tradiziunale di fabricazione di batterie ùn hè stata capace di scuntrà a gamma di applicazioni di batterie in quantu à l'effettu di a batteria è u budget di u costu.Attualmente, u mercatu hà esigenze più altu per l'almacenamiento d'energia è a vita di a batteria di l'applicazioni di a batteria, è esigenze più basse per u pesu è u costu di a batteria, è e sfide in u prucessu di fabricazione sò sempre risolte.


Tempu di Postu: Apr-11-2022

dumandate u megliu prezzu