• Seguici nantu à Facebook
  • Seguici nantu à Youtube
  • Seguici nantu à LinkedIn
page_top_back

Pulizia Laser: Applicazione di Tecnulugia di Pulizia Laser Industriale

Sustrati Applicabili
In u campu di l'applicazione industriale, l'ughjettu di pulizia laser hè divisu in dui parti: sustrato è materiale di pulizia.U sustrato hà principalmente a strata di contaminazione di a superficia di vari metalli, chips semiconductor, ceramica, materiali magnetichi, plastichi è cumpunenti ottici.U materiale di pulizia include principalmente l'ampii bisogni di l'applicazione di rimozione di ruggine, rimozione di pittura, rimozione di macchie d'oliu, rimozione di film / strati d'ossidu è resina, colla, rimozione di polvere è scorie in u campu industriale.

Vantaghji di a pulizia laser
Attualmente, i metudi di pulizia largamente utilizati in l'industria di a pulizia includenu a pulizia meccanica, a pulizia chimica è a pulizia ultrasonica, ma a so applicazione hè assai limitata sottu a limitazione di a prutezzione ambientale è i requisiti di u mercatu d'alta precisione.I vantaghji di a macchina di pulizia laser sò prominenti in l'applicazione di diverse industrii.

1. Linea di assemblea automatica: a macchina di pulizia laser pò esse integrata cù l'utensili di macchine CNC o robots per implementà u cuntrollu è a pulizia remota, chì ponu realizà l'automatizazione di l'equipaggiu è furmà u funziunamentu di a linea di assemblea di u produttu è u funziunamentu intelligente.
2. Posizionamentu precisu: aduprà a fibra ottica per trasmette è guidà u laser per rende flexiblee, è cuntrullà u locu per muvimenti à alta velocità attraversu u galvanometru di scanning integratu, per facilità a pulizia laser senza cuntattu di i cantoni. chì sò difficiuli di ghjunghje cù i metudi tradiziunali di pulizia, cum'è parti in forma speciale, buchi è groove.
3. Nisun dannu: l'impattu di cortu-termine ùn calderà micca a superficia metallica è ùn dannu micca u sustrato.
4. Bona stabilità: u laser impulsu usatu in a macchina di pulizia laser hà una vita di serviziu ultra longa, di solitu sin'à 100000 ore, qualità stabile è bona reliability.
5. Nisuna contaminazione ambientale: ùn hè micca necessariu un agentu di pulizia chimicu è ùn hè micca generatu liquidu di rifiuti di pulizia.E particelle contaminanti è u gasu generati in u prucessu di pulizia laser ponu esse simpliciamente raccolti è purificati da un ventilatore di scarico portatile per evità a contaminazione ambientale.
6. Bassu costu di mantenimentu: ùn sò micca cunsumati durante l'usu di a macchina di pulizia laser, è u costu di u funziunamentu hè bassu.In a tappa più tardi, solu i lenti devenu esse puliti o rimpiazzati regularmente, cù un costu di mantenimentu bassu è vicinu à senza mantenimentu.

Industria di l'applicazioni
L'applicazioni tipiche di a pulizia laser includenu: pulizia di muffa, rimozione di ruggine industriale, rimozione di vecchia pittura è film, trattamentu pre-saldatura è post-saldatura, rimozione estere di pezzi di precisione, decontaminazione è rimozione di strati d'ossidazione di cumpunenti elettroni, pulizia di reliqui culturali, etc. in metallurgia, stampi, automobili, arnesi hardware, trasporti, apparecchi di custruzzione, machini è altre industrie.

piu

hfguty


Tempu di Postu: Apr-11-2022

dumandate u megliu prezzu